Cała treść

Polska na TechCrunch Disrupt w San Francisco

Polskie startupy reprezentujące sektor ICT będą mogły skorzystać z promocji na stoisku podczas najbliższej edycji TechCrunch Disrupt w San Francisco, które odbędzie się w dniach 18-20 września 2017 r.
Celem organizacji stoiska jest promocja polskich startupów ICT wśród zagranicznych odbiorców, w tym potencjalnych inwestorów i klientów. Niezależnie od tego, czy firma jest wystawcą czy zwiedzającym, może skorzystać z różnych form nieodpłatnej promocji na  stoisku. Swoje materiały mogą przesyłać również firmy nie biorące osobistego udziału w wydarzeniu.
Firmom zainteresowanym promocją swojej oferty na polskim stoisku informacyjno-promocyjnym PARP umożliwia:

  • prezentację materiałów informacyjno-promocyjnych (ulotki, foldery itp.),
  • wyświetlanie materiałów audio-wizualnych z ofertą firmy na dostępnych ekranach (filmy promocyjne, prezentacje, itp.),
  • skorzystanie ze stoiska w celu organizacji spotkań i prezentacji dla potencjalnych partnerów biznesowych.

Stoisko informacyjno-promocyjne podczas TechCrunch Disrupt SF zostanie zorganizowane w ramach realizowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości Branżowego Programu Promocji branży IT/ICT na lata 2016-2019, w ramach poddziałania 3.3.2 Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój.
Szczegółowe informacje na temat organizacji stoiska etc. znajdują się tutaj.

 
(Źródło: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości)