Cała treść

Rozpoczął się II etap budowy Systemu Informacji Miejskiej w Płocku

Miejski Zarząd Dróg rozpoczął II etap budowy Systemu Informacji Miejskiej w Płocku. Zakres prac w ramach tego etapu obejmuje osiedla: Kolegialna, Kochanowskiego, Podolszyce Północ, Podolszyce Południe.
Dodatkowo oznakowane zostały także ulice: Nizinna, Krakówka, św. Jerzego, Jana Pawła II, Janówek, Nowociechomicka, Franciszka Dorobka, Otolińska, ppłk. Pasternakiewicza, Józefa Oksińskiego, Graniczna, Nabrzeże Stanisława Górnickiego i Rondo Żołnierzy Wyklętych.
Koncepcja Systemu Informacji Miejskiej przedstawiona w kwietniu 2012 r. przewiduje siedem poziomów informacji. Funkcjonują dwie strefy kolorystyczne – niebieska poza strefą zabytkową i brązowa w strefie zabytkowej. Docelowo na wszystkich poziomach informacji oznakowaniu podlegać będzie łącznie około 1200 obiektów w całym mieście. W latach 2013-2019 nastąpi sukcesywnie wdrożenie spójnego oznakowania miasta przyjaznego dla mieszkańców i turystów, zarówno pieszych jak i zmotoryzowanych. Zadanie realizuje Miejski Zarząd Dróg.
W ubiegłym roku w ramach etapu I wykonano trzy poziomy informacji miejskiej: poziom P1 – informację numerową, poziom P2 – informację uliczną i o mostach, poziom P4 – informację kierującą pieszych, a także przygotowanie elektronicznej ewidencji oznakowania Systemu Informacji Miejskiej.

(Źródło: Miejski Zarząd Dróg w Płocku)