Cała treść

Dobre wyniki Mercedesa

W okresie od stycznia do sierpnia br. firma sprzedała w naszym kraju aż 170 autobusów marek Mercedes-Benz i Setra, co dało jej prawie 24. procentowy udział w rynku.

To jeden z najlepszych wyników  osiągniętych przez spółkę w historii. Zdecydowanie najbardziej dynamicznie rozwija się sprzedaż Mercedesa, który w tym roku zanotował dostawy na poziomie 143 szt., a jeszcze przed rokiem była to suma  39 szt. Niemiecki producent jest wiceliderem w segmencie miejskim z wynikiem 110 szt. (23,9 proc. udziału w rynku) i liderem w segmencie turystycznym z wynikiem 33 szt. (27 proc. udziału w rynku). Równie dobrze prezentuje się druga marka Daimer Buses – Setra. Działając przede wszystkim w segmencie turystycznym osiągnęła ona wynik 25 sprzedanych autokarów, co zapewniło jej udział na poziomie 20,5 proc. i tytuł wicelidera w tej kategorii polskiego rynku.